Vissa saker behöver jag lång tid och lugn och ro för att fatta. Om det nu hjälper ens med det.
Förra året i april bytte jag från Telia Internet via modem till Comhem bredband. Inte förrän idag när jag städade skrivbordet och kollade fakturor upptäckte jag att jag fortfarande betalar internetabonnemang hos Telia. Viss osäkerhet uppstod- är det deras kablar Comhem använder, hur hänger allt ihop egentligen? Fick tag på en Comhem-dam nånstans i Sverige- hon lovade skicka mig en fullmaktsblankett, så de kunde fixa uppsägningen lite sent. Sedan hände det mest ofattbara: jag fick tag på en person på Telia, fast de kallar sig Automatisk Kundtjänst. Mera positiv chock: hon lovade skicka tillbaka pengarna till mig som jag betalt för 10 månader. Ingen stor summa men ändå- jag trodde inte sådant hände! Eloge!
Efteråt fattar jag ännu lite mera. Alla mina e-postadresser fanns på Telia.com-kontot, och jag kan ha fått meddelandén under året till den adressen, som nu är puts väck. Liksom äldre e-post.
Fattar ni nåt?
måndag 16 februari 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kände jag inte dig så skulle jag tro att du var blond kära kusin *s*
SvaraRadera